L'Ajuntament de Castellví de la Marca aprova un conveni amb el Consorci de Promoció Turística de l’Alt Penedès per treballar plegats

Divendres, 6 de novembre de 2020

Ahir dijous va tenir lloc una Junta de Govern Local telemàtica on es van aprovar tot un seguit de qüestions. A continuació us en fem 5 cèntims. 

  • Aprovació del conveni d’adhesió entre el Consorci de promoció Turística de l’Alt Penedès i l’Ajuntament de Castellví de la Marca.

L'objectiu d'aquest conveni és contribuir al creixement econòmic del municipi i del territori, mitjançant el desenvolupament turístic i l'enoturisme. La base és un treball conjunt per promoure i impulsar polítiques turístiques coordinades, formular una oferta turística global, intercanviar informació i alienar estratègies amb altres administracions, i rebre assessorament.

  • Aprovació del Protocol d’actuació davant rebrots de COVID-19 a l’Ajuntament de Castellví de la Marca.

El protocol d’actuació ha estat elaborat pels serveis de riscos laborals, Quirón Prevención. El seu objectiu és prevenir i controlar possibles rebrots de la malaltia; un control de la difusió de possibles contagis de Covid-19 i la continuïtat de les activitats laborals.

Els principals ítems del protocol són: l’adopció de mesures i tècniques organitzatives, els recursos per a la continuïtat de l’activitat laboral, mesures excepcionals i el pla de comunicació del projecte.

  • Aprovació del Calendari Fiscal pel 2021.
IMPOST SOBRE BÉNS IMMOBLES URBANS, IBI CARACTERÍSTIQUES ESPECIALS I TAXA PER LA RECOLLIDA DE RESIDUS (domèstics i comercials)
Rebuts no domiciliats del 3 de maig al 5 de juliol de 2021
Rebuts amb domiciliació bancària. Pagament fraccionat 1a fracció. 1 de juny de 2021
2a fracció 1 de setembre de 2021
3a fracció 1 de desembre de 2021

 

IMPOST SOBRE BÉNS IMMOBLES RÚSTICS i BÉNS RÚSTICS CONSTRUÏTS
Rebuts no domiciliats del 1 de setembre al 5 de novembre de 2021
Rebuts amb domiciliació bancària 5 de novembre de 2021

 

IMPOST DE VEHICLES DE TRACCIÓ MECÀNICA
Rebuts no domiciliats del 5 de març al 5 de maig de 2021
Rebuts amb domiciliació bancària 5 de maig de 2021

 

IMPOST D’ACTIVITATS ECONÒMIQUES
Rebuts no domiciliats del 16 de setembre al 16 de novembre de 2021
Rebuts amb domiciliació bancària 16 de novembre de 2021

 

TAXA CEMENTIRI MUNICIPAL I TAXA PER ENTRADA DE VEHICLES – GUALS
Rebuts no domiciliats del 3 de maig al 5 de juliol de 2021
Rebuts amb domiciliació bancària 5 de juliol de 2021
  • Aprovació de la modificació de l'horari d’atenció de la OAC de l’Ajuntament.

Atès el context de pandèmia que està succeint en l’actualitat, l’Ajuntament de Castellví de la Marca ha adoptat diferents mesures relatives a potenciar la seguretat i higiene tant en l’atenció a la ciutadana, com en el col·lectiu dels treballadors municipals.

Després d’adoptar mesures d’organització de teletreball, aprovar un protocol per a la gestió de la Covid i per tal de garantir en tot moment les mesures de seguretat en l’atenció a la ciutadania, s’ha regulat l’horari d’atenció a la OAC per tal de disminuir el nombre de persones que es desplacen durant tota la jornada horària, millorar la gestió interna del servei i poder tramitat el major nombre de peticions via telemàtica que actualment es reben.

Amb tot això, l’horari d’atenció de les oficines a partir del dilluns 9 de novembre serà:

A més a més, també es va aprovar l’acta de la Junta de Govern Local anterior, factures de despesa per import de 80.308,22€, es va atorgar una llicència d’obres menors, el contracte de servei de poda de l’arbrat del municipi amb la Fundació Privada Mas Albornà s’ha prorrogat un any més i es va ampliar el termini acordat per al teletreball de l’Ajuntament.

Darrera actualització: 6.11.2020 | 14:51