Consulta pública per l'aprovació d'un Reglament que serveixi per regular les condicions d’accés i d´ús dels mitjans d’informació i difusió municipal per als regidors i regidores, grups municipals i entitats sense ànim de lucre.
Davant la necessitat i interès municipal d’aprovar un Reglament que serveixi, d’una banda, per regular les condicions d’accés i d´ús dels mitjans d’informació i difusió municipal per als regidors i regidores, grups municipals i entitats sense ànim de lucre i, de l’altre, donar compliment a l’article 170.2 del Reial Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d’abril (text refós de la llei municipal i de règim local de Catalunya) el qual determina el següent: “El ple de l'ajuntament ha de garantir la participació dels regidors i dels grups municipals en els òrgans d'informació i difusió municipal, com ara la televisió local, les emissores de ràdio municipals i les publicacions i els butlletins editats per l'ajuntament. En aquest sentit, els respectius plens han d'aprovar un reglament que reguli les condicions d'accés i d'ús d'aquests mitjans pels regidors i els grups municipals constituïts al si de la corporació”.
Per aquests motius, s’ha aprovat sotmetre a consulta pública prèvia el Reglament regulador de les condicions d’accés i d’ús dels mitjans d’informació i difusión municipal per als regidors i regidores, grups municipals i entitats sense ànim de lucre durant vint dies hàbils (fins el dia 25 de juliol de 2024).
Per tal de garantir la participació de la ciutadania, i amb caràcter previ a l’elaboració i aprovació de la norma, s’impulsa un procés de consulta pública en la qual es demana l’opinió de la ciutadania en general.
Ens podeu fer arribar a través d’una instància electrònica.