Normalitzat el servei d'aigües a Cases Noves, Cuscó i masies properes després de solucionar els problemes de pressió

Un tap de calç a la xarxa ha reduït el cabal d'aigua disponible. Els tècnics municipals i de la companyia d'aigües CASSA han treballat sense descans des de dissabte al vespre fins dimarts, quan es va solucionar definitivament la problemàtica. En tot moment s'ha treballat amb l'objectiu de minimitzar l'afectació a la població (amb la instal·lació de camions cisterna) i informant de l'evolució de la situació.

Un tap de calç a una de les canonades d’aigua de la xarxa de Cases Noves de Cal Marques ha estat el responsable dels problemes en el subministrament d’aigua que ha presentat la zona de les Cases Noves, el Cuscó i les masies properes des de dissabte. El dimarts, la situació es va donar per solucionada definitivament, després de més de 48 hores de treball sense descans per part dels tècnics de l’Ajuntament i de CASSA.

La nit de dissabte a diumenge, una cinquantena de veïns i veïnes van comprovar com el cabal d’aigua que arribava a casa seva era més reduït de l’habitual. Tècnics de la companyia d’aigües CASSA desplaçats a la zona van comprovar que els problemes eren causats per un tap de calç, que reduïa la pressió de l’aigua subministrada. Dilluns, en una intervenció coordinada conjuntament per l’Ajuntament i CASSA, es va treballar per localitzar el tap en a la xarxa, una feina complicada, que s’havia de realitzar per trams. CASSA va mobilitzar un equip mòbil de neteja a pressió, a més de tot el seu equip humà d’Operacions de la zona del Penedès. A més, la tarda de dilluns, es va poder garantir el subministrament d’aigua als veïns i veïnes de zona gràcies a la instal·lació de camions cisterna. Amb tot, el tap de calç no es va poder eliminar per complet fins el dimarts a la tarda, quan els tècnics de CASSA van donar per normalitzat completament el servei d’aigües.

Una de les prioritats ha estat mantenir en tot moment informada la població
Des d’un primer moment, la prioritat tant de l’Ajuntament de Castellví de la Marca com de CASSA ha estat mantenir informada la població. Per això, els equips de comunicació del consistori i de la companyia d’aigües han informat periòdicament de l’evolució dels treballs realitzats a través de les xarxes socials, tant a Facebook com a Twitter, i a les pàgines web de l’Ajuntament i CASSA. El dimarts, un equip d’Atenció al Client de CASSA va desplaçar-se a la zona per informar de la problemàtica, porta a porta, a tots els clients afectats, la majoria dels quals es van mostrar comprensius amb la situació. A més, la companyia d’aigües va atendre també totes les consultes al telèfon gratuït 900 878 583, disponible les 24 hores.
Data i hora de la darrera actualitzaciò
02:56  |  02-11-18
  • Recomana el contingut